Overzicht van veel gestelde vragen

Parken en accommodaties 

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden voor uw accommodatie?

U kunt (i.v.m. de schoonmaak) na 15.00 uur in de gehuurde accommodatie terecht. Mocht u eerder arriveren, dan kunt u uiteraard alvast gebruik maken van de faciliteiten op het park. U dient de accommodatie op de vertrekdag vóór 10.30 uur te verlaten.

 

Wordt er op de parken een borgsom gevraagd bij aankomst?

Ja, op verschillende parken kan om een borgsom gevraagd worden bij aankomst.
U zal hier in de meeste gevallen van te voren van op de hoogte gesteld worden door het park. Dit staat ook opgenomen in de Algemene Voorwaarden.

 

Kan ik een huisdier meenemen?
Ja, op alle parken zijn huisdieren toegestaan. Voor huisdieren geldt een toeslag van € 2,00 per nacht. Geef meteen bij uw reservering aan dat u een huisdier meeneemt. Houdt u er wel rekening mee, dat er een beperkt aantal woningen voor huisdieren beschikbaar is. U dient uw huisdier buiten de parken uit te laten, op de parken is het verplicht uw huisdier aan te lijnen. 

 

Waar kan ik de plattegronden van de parken vinden?

De plattegronden van de parken kunt u vinden op de welkompagina's van de betreffende parken.

 

Waar kan ik de routebeschrijving naar de parken vinden?

De routebeschrijving van de parken krijgt u automatisch thuis gestuurd wanneer u een reservering heeft gemaakt. Via contact vind u adressen van alle parken voor het invoeren in navigatiesystemen of routeplanners.  

 

Van wanneer tot wanneer loopt een weekend-, midweek- en weekverblijf?

Een weekend begint vrijdag 15.00 en eindigt maandag 10.30 (3 nachten).

Een midweek begint maandag 15.00 en eindigt vrijdag 10.30 (4 nachten).

Een week loopt van vrijdag 15.00 tot vrijdag 10.30 of maandag 15.00 tot maandag 10.30 (7 nachten).

Op een groot aantal parken is het ook mogelijk om een afwijkend verblijf te reserveren. Dit is m.u.v. vakanties en feestdagen mogelijk op basis van beschikbaarheid. Een afwijkend verblijf kunt u telefonisch reserveren via het de Rentalmanager van ieder park, klik hier voor contactgegevens.

 

Kan ik ook met (credit)cards betalen op de parken?

Bij de recepties kunt u betalen met uw bank- of giropas. Tevens accepteren wij American Express, VISA en Mastercard. Bij parken waar de activiteiten van Nautique Rentals zich in een opstartfase bevinden kan het zijn dat het elektronisch betaalverkeer (nog) niet functioneert, in dat geval zullen we u hiervan bij de bevestiging van de reservering op de hoogte stellen.

 

Kan ik (extra) kindermeubilair bijboeken bij mijn reservering?

U kunt de volgende kindermeubilair bijboeken:

* Kinderbed € 5,00 (bedlinnen optioneel)

* Kinderstoel € 5,00

* Kinderbox € 5,00

U kunt online aangeven in het reserveringsproces wat u aan extra kindermeubilair wilt bij boeken. Natuurlijk kunt u dit ook telefonisch doen.

 


Vindt u geen antwoord op uw vraag?

Klik hier om uw vraag te mailen of neem contact op met de Crew van Nautique Rentals via 0187-640640

+31 (0)187 640640